Як враження, яке справляє ваш магазин на покупця, може вплинути на його рішення зробити покупку? Можливо, ви самі вже стикалися з ситуацією, коли заходили до магазину та виявляли, що в ньому тісно чи він виглядає непривабливо.
Перше враження дуже важливе для успішної торгівлі. Якщо ваш магазин виглядає застарілим або незручним для відвідування, покупець може прийняти рішення купити товар у ваших конкурентів. Стильний магазин, навпаки, приверне увагу потенційних клієнтів. Дизайн приміщення повинен створювати приємну атмосферу та мотивувати клієнтів здійснити покупку.
Мережа магазинів пропонує велику різноманітність товарів та, щоб зберігати торгове приміщення у відмінному стані, власники магазинів можуть замовити якісний ремонт магазину під ключ. Це підвищить конкурентоспроможність магазину на ринку продажу завдяки покращенням торгової площі після ремонту. Адже насамперед магазин є спеціалізованим місцем, призначеним для продажу товарів споживачам.
Основна мета ремонту магазину – створити найбільш зручну обстановку для успішного бізнесу. На додаток до торгової зони необхідно розробити склади та допоміжні зони з огляду на вимоги, пов'язані з практичністю, функціональністю та безпекою. При ремонті та оздобленні магазину необхідно враховувати законодавчі будівельні та санітарні норми. Ремонт повинен проводитися досвідченою командою фахівців, включаючи професійних архітекторів та дизайнерів. Ефективне планування приміщення, розумне розміщення обладнання та комунікацій сприятимуть покращенню якості обслуговування, збільшенню доходів підприємства та зменшенню експлуатаційних витрат.
Етапи ремонту мають проводитися послідовно. Необхідно:
• створити архітектурний проект, правильно розташувати та визначити розмір торгової площі, провести конфігурацію приміщень, розмістити двері та вікна, а також підсобки та санвузол;
• розмістити стелажі та обладнання з огляду на специфіку бізнесу;
• розробити проект інженерних комунікацій;
• провести демонтаж та зайнятися підготовчими роботами;
• спроектувати дизайн та оформити інтер'єр та екстер'єр магазину.
Вартість ремонту магазину зазвичай визначають під час формування проекту, але вона може змінюватися в процесі роботи. На кінцеву вартість впливають обсяг та тип ремонтних робіт. Косметичний ремонт буде найекономнішим варіантом: будуть проведені лише оздоблювальні роботи всередині, а комунікації з конструкціями залишаться недоторканими. Капітальний ремонт має більший обсяг робіт: з повним переплануванням приміщення та комплексним оздобленням, його ще називають «ремонт під ключ». Дизайнерський ремонт може бути виконаний як частково, так і повноцінно, з індивідуальним дизайн-проектом, що гарантує оригінальне та ексклюзивне оформлення інтер'єру.